Google Ads to program reklamowy firmy Google umożliwia on tworzenie reklam tekstowych, kierowanych do precyzyjnie wybranych grup docelowych. Linki sponsorowane znajdują się nad i pod wynikami wyszukiwania. Ze względu na fakt, iż proces związany z pozycjonowaniem jest długotrwały, kampanie marketingowe prowadzone w wyszukiwarkach internetowych za pomocą płatnych przestrzeni, czy też reklam kontekstowych są wyjątkowo dobrym narzędziem pod względem taktycznym.
Kampanie Linków Sponsorowanych W Google Ads (AdWords)

Reklama To Inwestycja. Zadbamy O To, By Przyniosła Ci Odpowiedni Zwrot.
Opis Usługi
Kierowanie Reklam
Kontrola Nad Kosztami
Pomiar Efektów
Dlaczego Warto Zainwestować W Kampanie Google Ads?
Rozpoznawalność marki,
Zasięg reklam,
Budowanie i wzmacnianie pozycji w organicznych wynikach Google,
Natychmiastowy dopływ ruchu na stronę internetową,
Łatwa kontrola i monitoring wyników i wydatków.
Gdzie Będzie Wyświetlać Się Twoja Reklama?
Prezentacja linków sponsorowanych przez wyszukiwarkę Google™ odbywa się na dwa sposoby – nad standardowymi wynikami wyszukiwania oraz, w przypadku wyjątkowo popularnych fraz, pod standardowymi wynikami wyszukiwania. Miejsce, w którym wyświetlane będą linki zależne jest bezpośrednio od budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową.
01
Obliczenie ceny kampanii
Wstępne ustalenie budżetu na kampanię reklamową. Cena może być dowolna lecz nie niższa niż 150 PLN/netto.
02
Start kampanii
Wdrożenie kampanii reklamowej Google Ads.
03
Śledzenie wyników
Śledzenie i porównywanie wyników częstości odwiedzania witryny internetowej.