• Home
  • Zdalna Pomoc Informatyczna

Zdalna Pomoc Informatyczna

Informatyk Online (Prepaid)

Zdalne rozwiązywanie problemów
Nie każdy problem z komputerem wymaga fizycznej interwencji technika serwisu.
Redukcja kosztów oraz szybsza interwencja
Wykonywana usługa pomocy zdalnej redukuje koszty serwisowe średnio o 80% i czas usunięcia usterki
Bezpieczeństwo oraz poufność danych
Klient ma cały czas podgląd Dostęp do komputera jest tylko na Twoje życzenie, może być zerwany w każdej chwili

Jak uzyskać pomoc informatyka?

Procedura uproszczona jest do minimum, byśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy.

Nie musisz się obawiać, że po zakończeniu czynności związanych z usługą będziemy mieli dostęp do Twojego komputera – tak oczywiście nie jest.

01

Krok 1

Dzwonisz do nas pod numer 22 611 92 38, przeprowadzamy wstępną konsultację określamy czy problem może być rozwiązany zdalnie oraz ustalamy warunki wykonania usługi.

02

Krok 2

Pobierasz program do pomocy zdalnej, uruchamiasz program bez instalacji podajesz nam ID oraz TOKEN łączymy się z twoim komputerem i zaczynamy serwis

03

Krok 3

Wykonujemy określoną usługę podczas serwisu klient powinien pozostać przy komputerze gdyż może być konieczne kilkukrotne jego uruchomienie.

Wybierz pakiet pomocy informatycznej

Wybierając dowolny pakiet zostaniecie Państwo przeniesieni  do naszego sklepu w którym można zakupić i opłacić wybraną opcję usługi. Jedynym sposobem płatności w naszym sklepie internetowym są szybkie płatności PayU  – dzięki temu jesteśmy w stanie obsłużyć Państwa natychmiast po wykupieniu usługi.

Po opłaceniu pakietu automatycznie system wyśle do Państwa email zawierający fakturę VAT za dokonane zakupy, oraz TOKEN który uprawnia do korzystania z wykupionej usługi zdalnej pomocy informatycznej.

Pakiet rozliczany jest za każde rozpoczęte 15 minut usługi. Po każdej wykonanej usłudze Klient otrzymuje podsumowanie wykorzystanego pakietu oraz NOWY TOKEN.

01

Pakiet 1h

Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 9.00-17.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 1h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu.

02

Pakiet 5h

Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 9.00-17.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 5h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu.

03

Pakiet 10h

Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 9.00-17.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 10h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu.

Najczęściej spotykane problemy które możemy rozwiązać online:

Powolne uruchamianie się systemu,
Konfiguracja różnego typu oprogramowania zewnętrznego,
Usuwanie toolbarów, niechcianych dodatków do przeglądarki,
Personalizacja ustawień systemowych,
Optymalizacja działania systemu,
Instalacja sterowników do urządzeń peryferyjnych,
Konfiguracja routerów, WiFi,
Instalacja wszelkich programów i rozwiązywanie trudności z ich działaniem,
Usuwanie wirusów i skutków ich działania,
Instalowanie i konfiguracja stron www,
Podpinanie domen pod serwer,
Uruchamianie i konfiguracja dysku NAS,
Uruchamianie i konfiguracja VPN,
Instalacja i konfiguracja chmury,
Uruchamianie i konfiguracja sklepów internetowych,
Instalacja programów biurowych i księgowych.